dagen och morrondagen

Jag mår inte så bra idag, min fibromyalgi har bråkat som bara den..
Maten som jag hade planerat till idag gick rent åt h-vete... Jag åt middag idag, men det var oxå allt...

Men sen har jag insett en sak idag. Jag ska börja träna ordentligt imorron. Hur ska jag kunna göra det utan att äta ordentligt? Det kan jag inte! Alltså måste jag sätta igång och prioritera min hälsa numera!

Imorron startar min egna Biggest Loser =) Jag skriver upp min vikt och mitt midjemått här och så berättar jag om min träning och min mat.
På tal om mat (till imorron):
frukost - 2 rostade mackor
middag - spagetti och kyckling
kvällsmat - hemmagjorda cheeseburgare

Burgarna skulle jag ju haft idag, men som jag skrev innan så ja... 2 rostade mackor men ingen fil. Kanske har jag börjat med för mycket på en gång? Om jag börjar med 2 mackor och sen ökar och lägger till filen kanske det blir lättare. Vi får se, jag håller er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0