mat om dagarna

Eftersom jag har/har haft problem med ätstörning så är det väldigt svårt för mig att äta dom gångerna om dagen som man ska. Jag kämpar sopm en galning för att klara av det!
Sist jag åt mat 3ggr om dagen var sommaren 2006.. Det svåraste är frukosten, att äta tidigt på dagen är jättesvårt.

Med hjälp av en som vi kallar för V ska jag få ordning på min mat. Än så länge har vi lagt till frukost, just för att det är svårast. Jag ska äta 2 rostade mackor med ost och marmelad + en skål jordgubbsfil med skivad banan i.

Att ha fasta mattider är en annan jobbig sak. Jag får ställa in mobilalarmet på mattiderna annars glömmer jag bort dom. Men det går bra, det går framåt!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-01-12 @ 22:54:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0