sen uppdatering, men mat i alla fall!

Idag när jag efter många om och men kom upp ur sängen var klockan redan 13.00... Men jag tog mig i kragen och gick ut i köket och gjorde frukost.
Jag orkade inte diska en sked, lat jäkel, så jag åt ingen fil idag. Istället åt jag 4 rostade mackor med ost och marmelad. Det ska ju vara fil och 2 rostemackor.

Nu ska jag skutta ut till köket, koka spagetti (linguine) och värma köttfärsås i micron. Jag har ju en stor gryta fylld med köttfärssås i kylen nu. Sen ska jag givetvis ha lite riven ost till maten oxå =) Det är min lilla lyx för att göra maten godare. Med den till maten minskar även mitt godissug har jag märkt, och det är ju bra!

Jag önskar att jag kunne dela med mig av köttfärssåsen till alla så god tycker jag den är! Lite skryt, men det är väl ok ibland? Mina gäster har alltid tagit mer så det är ju ett bra tecken! =)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja antalgien ;) ja då:) min pappa är bäst ;)

2010-02-27 @ 19:31:34
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0