usch vad jag blev lessen

Jag hällde upp vispgrädden i en skäl, vaniljsockret stod redo brevid. Jag öppnade frysen för att ta upp en slät bulle.... ingen slät bulle... Neeeej, det var ju inte alls släta bullar jag hade köpt, det var hamburgerbröd!
Åh vad jag var lessen, jag såg fram emot en fastlagsbulle nåt så in i norden! Det hade helt lämnat mitt huvud att det var hamburgerbröd..

Vispgrädden? Tja, det gick ju inte att hälla tillbaka den, utan jag la folie över skålen och ställde in den i kylen. Imorron får jag se till att hitta nåt jag kan ha grädde till.. Men vad? Jag vet inte om jag orkar ta iväg till Coop eller MAXI för att köpa släta bullar.. ICA här nere hos mig har inte några glutenfria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0