åh vad jag vill!

Jag vill så gärna slänga mig på vågen och se vad där står!! Men jag vägde ju mig i måndags och det är bara onsdag så det är allt för tidigt. Nej, det är bara att vänta tills på måndag... åh det är så långt kvar! Samma med måttbandet, det ligger där och verklinge hånar mig "ha, ha, du får inte röra mig än!" Nej, jag vill inte få in en massa knäppa tankar i huvudet och börja väga mig varken dag igen. En gång i veckan räcker väl, då ser jag vad som händer.

Imorron ska jag ju baka bröd, det känns skitbra! Jag känner att det är ett steg i helt rätt riktning! Jag tar ett aktivt steg mot ett friskare liv. Jag köper inte en massa färdigt halvdant bröd m.m. utan jag gör eget och vet därför vad jag får i mig. Hmm.. fattar ni vad jag menar?

Jag fortsätter med ost och marmelad på mackorna (hoppas marmelad är gott på brödet) sen tror jag att jag kommer varva mellan ost och kalkonskinka och nån grönsak på, t.ex. tomat eller gurka, eller varför inte båda?

Åh det känns så BRA!!


Foto taget i somras av mig själv (hehe, glasögonen håller på o imma igen där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0